Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Κείμενα για προσκλητήρια βάπτισης



·         Είμαι τόσο δα μικρούλης
              Αλλά είμαι ζωηρούλης
             Κι αν στην κολυμπήθρα κλάψω
             Υπομονή ......θα ησυχάσω
             Ο νονός  μου θα μου δώσει
              Ένα όνομα γλυκό
             Δεν θα σας το πω
            Το κραταω μυστικό
            Σας περιμένω....

·         Ολοι εσείς που μ’αγαπάτε
Ευκαιρία θα ζητάτε
Τσιτσιδούλη να με δείτε
Για να ευχαριστηθείτε...
Προσοχή!!!!
Η βουτιά δεν θα επαναληφθεί
Γι’αυτο ελάτε όλοι στα βαπτίσια μου
Την....

·         Φίλοι μου και συγγενείς μου
                Όλους σας παρακαλώ
Να ‘ρθετε για να με δείτε
Βουτηγμένο στο νερό
Θα μου δώσει η νονά μου
Ένα όνομα γλυκό
Μου το χάρισε ο παπούς μου
Που πολύ τον αγαπώ!!

·         Ηρθε η ώρα μου κι εγω΄
Όνομα ν’αποκτήσω
Μη μου ζητάτε να το πω
Δεν θα το μαρτυρήσω
Αν σ’αρεσει το στριπτιζ
Ιδού η ευκαιρία
Θα δείτε όλη τη σκηνή
Χωρίς λογοκρισία
Την...

·         Είμαι αντράκι ζόρικο
θα πάρω μηχανάκι
κι αν θ’αποκτήσω όνομα
θα βρω και γκομενάκι
Ολα τ’αστερια του ουρανού
κοιτούν την ομορφιά μου
κι όλοι οι Σταρ του σινεμά
τα χάνουνε μπροστά μου
Και σαν τα χρόνια θα διαβούν
Δε θα μαι πια μωρούλι
Και θα φωνάζουν ολες τους
Ο ...............το μανούλι.

·         Νέος ξανθός, γοητευτικός, με πολλά προσόντα
και εισόδημα το χαρτζιλίκι της γιαγιάς και του παππού,
ζητεί μπέμπα αναλόγων προσόντων.
Η συγκέντρωση των ενδιαφερομένων θα γίνει την Κυριακή ......

·         Nέος ανερχόμενος τενόρος θα δώσει μια και μοναδική παράσταση με αφορμή τη βάπτισή του. Εκτός από άριες θα μας αποκαλύψει και το όνομά του. Επιτρέπονται παπαράτσι και κρυφές κάμερες. Πληροφορίες.....

·         Λένε ότι είμαι δεινός κολυμβητής.
Γι’ αυτό στην καλύτερη βουτιά της ζωής μου, θα ήθελα να είστε εκεί για να με χειροκροτήσετε.
Προσοχή!!!
Η βουτιά δεν θα επαναληφθεί γι΄ αυτό ελάτε όλοι στα βαφτίσια μου
την (ημέρα) … στις … (ώρα)
στον Ιερό Ναό … Γονείς … & Νονοί…

·         Έλεγα πως τη γλύτωσα,
μα άσχημα τα νέα!
Βάπτιση μου ετοιμάζουνε
με μπόλικη παρέα.
Μου'παν δεν είναι τίποτα,
ωραία θα περάσω,
ρώτησα όμως κι έμαθα
και λέω να το σκάσω.
Καλά καλά σ' τα ψάλλουνε,
σε γδύνουν, σε λαδώνουν
και στο νερό σε βάζουνε
και το μαλλί σου κόβουν.
Δεν ξέρω εσείς αν θά 'ρθετε,
εγώ θα έχω φύγει,
αυτή την Κυριακή
σαλπάρω για ταξίδι ....
Εσείς ελάτε ...την _________και ώρα_____στον Ιερό Ναό ______________.

·         Είμαι τόσο δα μικρούλης, αλλά είμαι ζωηρούλης
κι αν στην κολυμπήθρα κλάψω,
υπομονή... θα ησυχάσω.
Ο νονός μου θα μου δώσει,
ένα όνομα γλυκό
δεν θα σας το πω,
το κρατάω μυστικό.
Σας περιμένω την Κυριακή 12 Μαϊου 2009,
ώρα 5 μ.μ.
στον Ιερό Ναό Αγίου Ανδρέα Λαμπρινής.
Ο νονός μου: - Οι γονείς μου:

·         Είμαι άνδρας και το κέφι μου θα κάνω,
και θα ρίξω και ένα μπάνιο παραπάνω.
Ακόμα και αν μου τάξουνε μέλι από την κερύθρα,
εγώ θα κλάψω σίγουρα μέσα στην κολυμπήθρα.
Όπως εσείς γνωρίζετε και όπως όλοι λένε,
να ξέρετε κυρίες μου ότι και οι άνδρες κλάινε.
Βαπτίζομαι την Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2010
και ώρα 7.00,
στον Ιερό Ναό του Αγίου Ελευθερίου, Αχαρνών
Οι γονείς - Ο νονός

·         Σ' ονειρευτήκαμε, σε περιμέναμε
σ' υποδεχτήκαμε, σε αγαπήσαμε...
και να που τώρα διαλέγουμε
για σένα ένα όνομα...!
Την Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2010
και ώρα 7.00 το απόγευμα
βαπτίζουμε του γιού μας,
στον Ιερό Ναό του Αγίου Ελευθερίου, Αχαρνών
Οι γονείς - Ο νονός

·         Ειμαι ένα αγοράκι
με χωρίς ονοματάκι
θα αποκτήσω στη πορεία
με όλους σας στην εκκλησία

πρίγκιπας γλυκός θα γίνω
και έτσι πάντοτε θα μείνω
άντρας, κούκλος, παινεμένος
στα πούπουλα μεγαλωμένος...

κι όσο για την εκκλησία
αν θέλετε λοιπά στοιχεία
οι υπήκοοί μου θα σας πούνε
που τυφλά με υπακούνε

Η αυτού μεγαλειότης πριγιψ μπέμπης(ή το όνομα)
εκκλησία ώρα τόπος κτλ
οι υπήκοοι (γονείς) οι νονοί

·         Στης θαλασσας το κυμα,
επανω στον αφρο,
ητανε κρυμμενο
ενα ονομα γλυκο...
το πηρε ενας γλαρος,
το'φερε στη στερια,
το εκρυψε στην αμμο,
στην ακροθαλασσια,
ο θησαυρος μου ειναι
και ψαχνω να τον βρω
αραγε ποιο να ειναι
το ονομα αυτο?

·         Η παράσταση αρχίζει!!!
Ενα Εργο Χιλιοπαιγμένο!!!
Σε Μια Νεα Υπερπαραγωγή!!!
Με Νεο Πρωταγωνιστή!!!
Σε Μια και Μοναδικά προβολή!!!

"Το Μυστήριο Της Βάπτισής Μου"

Θέατρο:Ιερός Ναός
Ημερομηνία:
Ωρα Εναρξης:
Παραγωγός
Sadοι γονεις)
Σκηνοθέτης
Sadο νονος)
Πρωταγωνιστής: Εγω

Μην το χάσετε!!!
Θα έχει και Γλυκό!!!!!!!


·         Γκόοοοοοοοολ.....
Ενας καταπληκτικός συνδυασμός,
Αγαπητοι ακροατές.
Σε μεγάλη μέρα ο Παππούς,πήρε τη μπάλα,με βαθειά μπαλιά βρήκε το Μπαμπά,ο Μπαμπας με φανταστική προσποίηση απέφυγε δυο αντιπάλους και έβγαλε καταπληκτική πάσα στη Μαμά,σέντρα ακριβείας της Μαμάς στο Νονό,ο οποίος πιάνει ένα φοβερό σουτ και......

Ελάτε να πανηγυρίσουμε όλοι μαζί το γκόλ της χρονίας!!!!

·         Eίμαι μικρή και ζωηρή
μα όνομα δεν έχω
κι αυτό είν' ένα βάσανο
που άλλο δεν αντέχω!

Ήρθε η κατάλληλη στιγμή
λοιπόν να με βαφτίσουν
και μεσ' την Εκκλησιά
νυφούλα να με ντύσουν.

Εκεί κι εγώ σας προσκαλώ
όλους να σας γνωρίσω
με τις δικές σας τις ευχές
Χριστιανικά να ζήσω!

·         Μαμά... ζωγράφισέ μου έναν ήλιο!
Μπαμπά... ζωγράφισέ μου ένα εκκλησάκι!
Νονέ... ζωγράφισέ μου ένα όνομα!

Ή  μάλλον...    ας το ζωγραφίσουμε όλοι μαζί
στη     βάπτισή μου που θα γίνει την Κυριακή
16 Αυγούστου 2012 & ώρα 7 μ.μ. στην
Ιερά Μονή Παναγίας Παπλινού Ιεράπετρας!

·         Τσουφ - τσουφ το τρενάκι
θα με πάει στην εκκλησιά
για να πάρω τ’ όνομά μου
όπως όλα τα παιδιά!


Στα βαγόνια ανεβείτε
για να είστε όλοι εκεί
γιατί η βουτιά ετούτη
δεν θα επαναληφθεί!

·         Η μικρή μας τσιλιβήθρα
είπε θέλει τη Νονά της
να την πάει στην κολυμπήθρα
για να πάρει τ' όνομά της

Όλους λοιπόν σας προσκαλεί
στην εκκλησιά να' ρθείτε
κι όταν με τ' όνομα βρεθεί
"να ζήσεις" να της πείτε!


·         Ελεγα πως τη γλύτωσα
μα άσχημα τα νέα...
Βάπτιση μου ετοιμάζουνε
με μπόλικη παρέα!!!
Καλά καλά στα ψάλλουνε
σε γδύνουν σε λαδώνουν
και στο νερό σε βάζουνε
και το μαλλί σου κόβουν!!!

·         Δυό λόγια μόνο θα σας πω
γιατί 'μαι αγχωμένη
όνομα θα μου δώσουνε
και είμαι ευτυχισμένη...

Αν θέλετε να το μάθετε
ελάτε να με δείτε
γκριμάτσες να μου κάνετε
να με παρηγορείτε...
Τα λόγια είναι περιττά
γι' αυτό σας περιμένω
να δείτε το κορμάκι μου
το καλογυμνασμένο...

·         Είμαι ένα κοριτσάκι
με όμορφα ματάκια
και στο δρόμο με θαυμάζουν
όλα τα αγοράκια

Τ' όνομά μου θέλουν
για να μου τηλεφωνήσουν
γι' αυτό κι εγώ εζήτησα
νωρίς να με βαφτίσουν!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου